tisdag 26 juli 2016

PIPEFEST 2016

På fredagen kunde jag inte hålla mig längre utan jag måste fråga vill hon bli min maid of honor. Och hon svarade JA! Jag vet att hon kommer att finnas där för mig och hon kommer att hjälpa mig med allt som jag behöver. Hon har nu redan varit så hjälpsam och ivrig för min skull <3 Jonas tyckte också det var självklart att Nea ska bli min maid of honor. 


I år var Pipefest endast från fredag - söndag, då det förra året var från torsdag - söndag. Men skoj hann vi nog ha på två dagar! Sjuuuuuuukt roligt hade vi! Bästa festivalen och sommarens höjdpunkt!

Reino Nordin var en av de artister jag väntat mest på! Dansade till alla hans fina låtar och bra show hade han. Fredagen for nog superfort, och då hann vi nog se många bra artister. Bland annat Roope Salminen & koirat och Cheek.







Vi hade nog ett toppen gäng på Pipefest i vår stuga! Vi hade så kul tillsammans och fast vi inte alla kände varandra från förut så fick vi nog lära känna varandra och nya vänner på samma gång. Sjuuuuukt bra kan jag bara säga! Hoppas att det blir nästa år igen! ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.