fredag 8 juli 2016

NÄSTAN TVÅ VECKOR

Tyvärr har jag bara en riktigt usel telefonbild att bjuda på. Men istället kan jag säga hur nöjd jag är över att fast jag inte har kunnat träna mera än lite pilates och några korta och lugna promenader, så har jag redan tappat 2,5kg på knappa två veckor. Märker såklart att det är mycket vätska och sådant som samlats i kroppen på resan och midsommarveckan, som nu äntligen lämnat kroppen. Men skönt att de första "värsta" kilorna har runnit bort. Har inte så stor skillnad mera hur mycket jag kan gå ner, men nu vill jag komma igång med träningen igen. Några kilon skulle kunna falla bort ännu, men får se hur min träning och kost ger resultat. Hoppas såklart att kroppen igen blir mera stark och på det sättet snygg. Kroppens fettprocent skulle jag vilja ha ännu mera ner, så strävar på det. Träning och bra kost!

Men har mycket roligt program kommande veckoslut i juli, så vet att det blir en hel del alkohol och sämre mat, men det hör till mitt sommarlov och det skulle jag absolut inte ge bort! Glass, kall öl, vin, grillkorv och annat sådant hör till mitt sommarlov. Skulle nog aldrig kunna tänka mig vara superhälsosam en hel sommar, för på sommaren vill jag bara njuta utan att behöva fundera vad får jag äta och vad får jag inte äta. Alla gör på sitt eget sätt såklart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.