torsdag 21 juli 2016

MÅNDAGENS OUTFIT

På måndagen var jag med Nea på en till Kiva cafe för att fira min och Jonas förlovning. Skönt att få prata och planera bröllop redan, hihi! Knappa ett år till bröllopet, troligen! Har redan kommit igång ganska bra med planeringen och har många som vill hjälpa mig. Jag märker att det är det som jag och Jonas vill prata mest om nu, hoppas ingen tröttnar på det, heh. Men jag är så ivrig och det finns så mycket att tänka på! Men tur har jag vänner och familj som kan hjälpa och tipsa om mycket. Mest väntar jag på att få gå och prova på bröllopsklänningar, iiks! Måste nog börja träna och äta bra nu fram till bröllopet. Pieni häädietti! Har lite mål jag skulle vilja nå före bröllopsdagen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.