måndag 2 februari 2015

BACK ON TRACK!

The stronger you are, the better you feel.
Jag var tredje gången till gymmet under min tid här i Vasa. Ingenting att skryta med, men märkte att allt gick mycket lättare i dag. Det var inte svårt att gå till gymmet, huvudet tyckte inte att jag är för trött för att träna och kroppen kämpade bra på gymmet. Så det tog tre gånger för mig att komma tillbaka till den där känslan "jag vill träna och måste till gymmet för det är så kul". Därför ska man aldrig ge upp för tidigt, för efter några gånger känns det redan lättare och man kommer lättare iväg. Efter en längre tid så är det helt automatiskt och man tänker inte ens de där alla miljoner tankarna "ska jag? orkar jag? kanske inte i dag? jag kan gå en annan dag...".

Jag pinade benen på gymmet i dag och det kändes så härligt när benen skakade efteråt! Känslan efter gymmet är nog så skön. Vill börja gå till gymmet regelbundet igen, för jag tycker nog så om det. Visst är det roligt med olika jumppan, så som bodybalance, bodypump, spinning och pilates, men det är nog så skönt att få musklerna sjuka genom att lyfta tunga tyngder!

Untitled
Fit

.
bilder: weheartit.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.