söndag 15 februari 2015

BORGÅ

Visst är Borgå ett härligt ställe? Måste knäppa den här bilden en dag när jag gick hem från gamla stan. Härligt med sol på vintern, då känns det inte lika jobbigt med minusgrader och mycket snö.

Jag har hunnit jobba, skriva på gradu och fira vändag den här veckan. Har varit och se på Akilles bandy match på fredagen tillsammans med Lotta och Tomppi. Har ätit middag tillsammans med min systers familj och pappa och Milla på lördagen. Vändagskvällen firade vi tillsammans med Lotta och Tomppi. Jag och J hade gjort en paj och sallad och till efterrätt hade vi chokladfondue. Riktigt lyx och mysig parkväll!

I dag har vi besökt min mofa och så kom en vän på te till mig och vi hann skvallra det senaste på några timmar. Ikväll är jag helt ensam, då J ska natten på jobb. Känns faktiskt konstigt tomt här. Men tänker ha en spakväll för mig själv, lite hårmask, ansiktsmask och lacka naglarna.

Fick en fin tavla av min vän som jag tycker mycket om! Happiness is not a destination, it's a way of life.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.