måndag 23 februari 2015

HEM LJUVA HEM







Det har hänt en hel del förändringar här i hemmet. Största orsaken till det är att J flyttar hit med mig! Det hade kanske många av er redan räknat ut... Han har ju egentligen bott här redan när jag kom tillbaka från Vasa, men nu börjar han också snart ha alla sina saker här. Så bjuder på en liten titt hur det ser ut nu. Det kommer lite nya möbler ännu och så ska vi äntligen börja spika tavlor på väggarna, för det känns nog så halvfärdigt när vi inte har något på väggarna. Dessutom ekar det lite ännu, så måste nog snart få lite hyllor och tavlor upp på väggarna, men borde beställa en hel del nya foton till tavlorna.

Det känns nog mycket mera som ett hem nu. Känns så naturligt och bekvämt att ha J här hos mig, fast det egentligen var min lägenhet till först och jag bodde ju endast några månader här ensam. Jag förstår att många kan tycka att vi skyndar i vårt förhållande och det kan jag nog hålla med om. Visst går det fort, men det känns så rätt. Har aldrig varit så här säker på något i mitt liv, så varför skulle jag vänta då? Och om hjärtat säger att något känns bra, då ska man nog lyssna på sitt hjärta och inte tänka på andra och hur det "borde" gå till.

Visar mera bilder när vi fått mera ordning här hemma och allt på sin plats. Finns så mycket vi ännu vill ha hit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.