söndag 1 februari 2015

BLACK AND WHITE WEEKEND



Jag hade ett superskönt och roligt veckoslut! Vi bodde på Omenahotelli och på fredagen gick vi ut och äta till Pancho Villa genast på kvällen då de anlände till Vasa. Där tyckte pojkarna vi tar en liten aperitiv före maten och det slutade alltså med en tequilashot på tom mage, woooops. Vi fortsatte kvällen på Ollis, där jag och Lotta dansade flera timmar! Jag träffade några bekanta och blev dansad runt dansgolvet av en kompis. Hahah det såg inte bra ut när han drog mig runt när jag inte kunde bugga alls! Men sjukt roligt var det!



Veckoslutet var nog så värt pengarna och har skrattat så mycket! Vi tog lite roliga bilder som ni ser, bland annat kompisbilder med Nya testamentet och några med #surprisedface, heh. Härliga minnen!



 På lördagen shoppade vi lite, åt sushi och hade fastlagsbullekrig, och på kvällen chillade vi på hotellet före vi fortsatte kvällen ut. Vi satt hemma hos en bekant också och därifrån skulle vi vidare till Fontana, men kön var helt för lång och samma sak till Ollis. Så vi hamnade på O'Malleys, men där dansade vi också i någon timme före vi sedan gick hem till hotellet.



I dag var den tråkigaste dagen då vi hamnade checka ut klockan 12 och ganska fort efter det började de köra ner till södra Finland. Det är varje gång lika jobbigt att säga hejdå åt J... Men veckoslutet gav mig igen lite extra energi att orka de sista dagarna här i Vasa. Redan på onsdagen får jag åka hem till Borgå!!! Jeee, tiden här i Vasa har nog ändå gått ganska snabbt. Fast har ju spenderat varje veckoslut med J, så det har väl också gett lite extra energi och motivation att orka.

Nu kämpa sista dagarna, sedan får jag äntligen bo i Borgå igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.