torsdag 5 februari 2015

RED ROSES AND STRAWBERRIES

Hur söt pojkvän har jag inte hittat?! Jag kom hem från Vasa onsdagkväll och när jag kommer hem så är lägenheten städad, mat i kylskåpet och på bordet hittar jag en bukett med rosor och en söt lapp till. Han hade fixat tomat-mozzarella pinnar, wraps, brieost med melon och jordgubbar doppade i nutella med marshmallows! Jag sa verkligen högt för mig själv "aaaaawws!". Synd bara att han hade kvällstur, men jag hann packa upp här hemma och fixa mysbelys med ljus tills han kom hem. Så åt vi tillsammans och firade min hemkomst med skumppa. LYX!

Det var en mycket romantisk och skön kväll att komma tillbaka hem och få gosa med den sötaste. Kan man bli mer lycklig?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.