måndag 9 februari 2015

LAX MED GRÖNSAKER

Lite kort om veckoslutet; jag har varit på kurs hela veckoslutet, men lite hann vi fira veckoslut med J ändå. På lördagen gjorde han en otroligt god middag åt mig som bestod av stekt lax, gräddfilssås och ugnsrotsaker. Kan inte ens beskriva med ord hur gott det var!

På söndagen var vi knappt hemma alls. Efter min kurs åkte vi ner till Vålax och hälsa på systern min. Där blev vi bjudna på vofflor OCH plättar (japp, lyx att få båda sorterna). Därifrån fortsatte vi en sväng till mamsen och hälsa på, när hon är sjuk och bara ligger hemma. Sedan körde vi ner till Forsby och hann hälsa på J's famo och sitta där några timmar och sedan hälsa på J's kämppis en stund. Sedan hem och ha pizzakväll och så var söndagen förbi.

Dagarna går så fort och jag hinner inte med! Märker att jag lite tappat lusten för bloggandet nu... Får se hur länge jag fortsätter... Har inte haft lust eller ork att knäppa ordentliga bilder eller att ens tänka på blogginlägg. Hmph, får se. Kanske min bloggande börjar nå sitt slut...?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.