torsdag 5 februari 2015

WHAT TIME IS IT?

I dag har jag storstädat här hemma, efter att jag varit på arbetsintervju och gått lite runt i gamla stan. Fick ju ett gåvokort att krybätytöt till min födelsedag, så i dag har varit till Jokikatu 6 och Åtta och fyndat. Fyndade lilla klockan där och sedan en större väggklocka. Jag var alltså ute efter klockor. Jag blir helt tokig här hemma när jag inte har klocka någonstans och så vill jag bara bli sen överallt.

Den lilla klockan får fungera som inspiration för inredningen här. Syns inte på bilden men den är härligt mörkblå till färgen. Bara allt blir i ordning här så ska jag börja inreda lite mera. Vill ha mera blått i olika nyanser, vitt och lite grått. Och snart måste jag nog få något upp på väggarna, för det ser så kalt ut när alla väggar är helt vita!

Men men... Får lite vänta ännu med allt... Ni får veta mera en annan gång. Det är lite för tidigt att börja skvallra, hihih.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.