onsdag 31 augusti 2016

1 2 3

3 saker jag ser fram emot i höst
- kräftskivor
- min födelsedag (fyller 25!)
- höstshopping

3 saker jag kommer att göra denna vecka
- ha föräldramöte
- gå ut och äta
- kräftskiva med familj

3 saker jag gjort denna vecka
- sprungit 6 km
- ätit äppel i stora mängder
- boka frissa

 3 saker jag inte orkar vänta på
- bröllop nästa sommar! <3
- bröllopsresa <3
- möhippa 

3 saker som smakar bäst just nu
- te med ingefära och honung
- kokt ägg
- grönkål

3 saker jag gillar i vardagen
- att titta på friends med Jonas
- mitt jobb och att ha korta dagar
- matlagning med Jonas

3 saker jag inte orkar med just nu
- regn
- mitt hår när det är så torrt och tråkig längd
- att städa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.