torsdag 11 augusti 2016

BRIDESMAIDS

Blev bjuden på supermumsig bärpaj när jag hälsade på hos Prillan, och fick också brudmuggen till kaffe, haha. Nu har jag träffat alla mina fyra brudfrämmor och såklart frågat dem ifall de ville det. Det blev fyra stycken (nej, fyra är inte för mycket enligt mig), för det är nog så svårt att kunna välja bara en eller två, när jag har så många viktiga och nära vänner. Jonas hade också samma problem, så han har också fyra bestmen, och ändå kunde han inte välja alla han ville. Mina bridesmaids fick ett guldarmband och jag har ett likadant, så då kan vi på bröllopsdagen alla ha något lika.


En av dem är min Maid of Honor och det är Nea <3 Resten är då bridesmaids, ifall man nu då vill använda engelska begreppen. Egentligen har alla lika viktig och stor roll, men tycker att det är bra att det finns en som kan göra de sista besluten om det behövs, t.ex. vid ordnande av möhippa.

Kommer att ha så snygga brudar bredvid mig på bröllopet och det ska bli roligt att få planera och prata bröllop med dem! Fast jag tror nog att jag kommer att prata mest med syrran om bröllop, hihi. Hon är säkert den enda som inte kommer att tröttna på bröllopsnack ;)


Mina härliga, vackra och finaste tjejer är mina brudfrämmor;
Nea
Lotta
Denise
Prillan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.