fredag 5 augusti 2016

MITT FAVORIT RUM


Ljuset var inte så perfekt när jag tog de här bilderna, men vill visa mitt favorit rum i vårt nya hem. Favorit rummet är sovrummet, för att det är så ljust, städigt och fint. Försöker hålla det rummet städigt hela tiden, för tycker de är så skönt att på kvällen kunna krypa i säng i ett städigt och fint rum. Tapeterna fanns här när vi flyttade in, inte sådana jag skulle ha valt men när vi hunnit bo här en tid så har jag blivit ganska förtjust i dem. 



Endast ljus till takkronan saknas, men har inte hittat i rätt färg. Vill ha en viss blå/turkos färg, lite petig som jag är. Annars så är sovrummet helt färdigt. Sängen och spegeln köpte vi från Ikea, nattduksborden hade vi från tidigare. Sängöverkastet hittade jag i Jysk redan före vi flyttat. Dynorna köpte jag den här veckan från Jysk. Rummet är som finast på kvällen när kvällssolen lyser in, det tycker jag är så fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.