torsdag 4 augusti 2016

BRÖLLOP INSPIRATION

candle, flowers, and bridal -kuva

flowers, pink, and rose -kuva

barn, wedding, and wedding dinner -kuva

barn and wedding -kuva

wedding, dress, and pink -kuva

nails, white, and nail art -kuva

hair, hairstyle, and flowers -kuva

hair, flowers, and style -kuva
weheartit.com


Tankar och drömmar jag har om bröllopet just nu:

~ färgtema är pastellrosa och lila
~ pionbukett (min favorit blomma!)
~ festen i en ladugård, med mycket vitt och mysbelys i form av ljus och papperslyktor och happy lights
~ vigseln utomhus ifall vädret tillåter
~ vita naglar med glitter, lite spetsigare än de där på bilden
~ lockat hår med blommor, kanske nejlikor i pastellrosa
~ gästerna kastar rosenblad på oss (inte ris, usch)
~ litet och mysigt bröllop, barnfritt
~ simpelt och roligt bröllop

Det blir alltså inte vigsel i kyrka, för jag har redan länge tänkt att jag vill gifta mig utomhus eller någon annanstans än i kyrkan. Drömmen har också varit att gifta mig utomlands, men vill nog ha familjerna och vännerna där på plats och det är inte så enkelt att ordna utomlands.

Kan inte vänta...! Hanna <3 Jonas 

1 kommentar:

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.