torsdag 4 augusti 2016

BIO OCH TERASS

På tisdagen hade jag dejt med denna lilla sötis. Först bio och se på nyaste Ice Age, vilken var riktigt rolig och bra. Därefter gick vi till Kiva cafe, för att vänta att syrran med familj skulle hämta henne. Där drack vi lite cola och åt hotdogs och njöt av solskenet. Lite kvalitetstid med äldsta systerdottern <3 Ganska otroligt att hon är redan 9 år... Att hon har funnits i mitt liv så länge. Tiden går nog fort, för minns ännu den tiden då hon var riktigt liten och hurdan hon var då. Då tänkte jag att jag inte orkar vänta tills hon växer och blir äldre, så vi kan ha djupa diskussioner om livet. Hon är en jätte fin och duktig och vill nog lite tro att hon känner att hon kan komma till mig med vad som helst. Jag har velat vara den personen åt henne som är närmast, efter föräldrarna, så att ifall det någon gång är något hon inte vågar berätta åt hennes föräldrar, så kanske hon vågar komma till mig. Inte är jag kanske riktigt en "vanlig" moster åt henne, för hon har också varit som en lillasyster åt mig och jag har också fått ta hand om henne sen hon var ett spädbarn. Tack vare henne är jag den person jag är i dag. <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.