söndag 27 november 2016

FIRMAFEST

På fredagen hade vi firma julfest. De som ordnat alltihop hade ordnat med fina dekorationer och roligt program. Vi åt och drack, hade frågesport om personalen och så sjöng vi alla julsånger på Så ska julen låta - sångtävlingen. Mitt lag vann frågesporten + så ska julen låta, så vi fick medaljer, haha. De hade även fixat diplom åt precis alla som var på plats på julfesten. Kvällen gick ganska fort och jag lärde känna lite bättre mina kollegor under kvällen.

Jag hade min svarta byxdräkt på mig med min pälsväst och röda läppar, då jag inte äger någon tomteluva eller dylikt. Det var helt annorlunda julfest än förra året, då vi den här gången var kring 30 personer och förra året var vi kanske 15 personer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.