onsdag 30 november 2016

CANDLELIGHT

Det mysigaste med vintern är alla juldekorationer och mysbelys jag får plocka fram här hemma. Jag tycker om att ha hemmet fullt med levande ljus och julbelysning och bara njuta av mörkret under en skön filt och en kopp varmt te. Jag har fastnat för alla inredningsinspirations instagrammare och jag följer en hel del sådana sidor. Jag letar hela tiden efter inspiration och lite i smyg drömmer jag redan om vårt följande hem, haha. Jag älskar vårt nuvarande hem och jag tycker om att inreda här hemma och fundera på vad vi kan göra till nästa, men lite längtar jag redan till det att vi köper ett egnahemshus. Jag vill så gärna bo i ett hus och att ha ett stort drömkök, stor fint badrum och annars också ett öppet och ljust hem. Men just nu vill jag inte ha det, för nu skulle ett hus vara för stort åt oss. Jag skulle inte orka bry mig om en gård, snöarbete, eller ens att städa något hus större än vad vi nu bor i. Det är sedan i framtiden när vi har familj och behöver ett större hem.

Vår lägenhet är tillräcklig just nu, men jag är en evig drömmare och planerare, så jag tycker om att fundera på framtiden och drömma mig bort. Fast just nu borde jag nog fokusera all min energi, planering och drömmande till vårt bröllop, då det är faktiskt på kommande inom när framtid! Det känns ändå så långt borta, fast i morgon är det exakt 7 månader tills vi säger "Ja"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.