torsdag 15 juni 2017

BLONDER THAN BLONDE


Igår hade jag frissatid och fick lite ny fräsch färg i håret. Det blev igen riktigt blondblont, i det vitaste och ljusaste grad. Jag har blivit så förtjust i den här hårfärgen, för hade nog nästan hela mitt liv ganska guldblont, så nu känner jag mig så mycket mer fin och som mig själv i den här färgen. Jag stortrivs som blond och det passar nog mig både utseendemässigt och till min personlighet. Det är ju det som gör en snygg när man känner sig snygg i sig själv och självsäker så som man är, och underligt nog så har håret en viktig roll i många kvinnors självförtroende.

Jag kan nästan redan se hur fint mitt hår kommer att se ut på bröllopsdagen med lite lockar och pastellrosa blommor i håret. Så somrigt och fräscht på alla sätt! Jag vill ha det så naturligt och somrigt, för det känner jag mig bekvämast i. Jag har typ aldrig håret uppsatt i någon fin frisyr, så jag vill inte heller på min bröllopsdag ha någon sådan, för då skulle jag nog inte känna mig bekväm.

Tänk vad glad jag kan bli av att få håret fint! 😍


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.