tisdag 13 juni 2017

BRÖLLOPSBILDER


Jag tog den här bilden i Forsby vid ladugården en vacker kväll när solen gick ner. Här vill jag ta bröllopsbilder iaf! Med gröna åkern bakom och kanske någon bild med solnedgången också. Jag har lite försökt hitta inspiration till olika bilder också, för att lite veta vad jag vill ha för foton. De här hittade jag på pinterest som fungerar som min inspiration:

24 Couple Moments That Must Be Captured At Your Wedding ❤ See more: http://www.weddingforward.com/wedding-photo-ideas-couple-moments-must-take/:

Cute                                                                                                                                                                                 More                                                                                                                                                                                 More:

Wedding Picture Ideas - Must Have Wedding Photos | Wedding Planning, Ideas & Etiquette | Bridal Guide Magazine:

75 Wedding Picture Ideas You’ll LOVE | StyleCaster - we gotta work this one out, I NEED this photo:

Rustic Formals  |  wilton photography:

Och så vill jag ha några bilder med bridesmaids och bestmen!

{Budget Friendly} Vintage Outdoor Wedding. So funny this is one of my best friends weddings!:

funny wedding photos ideas:

We're suckers for floral bridesmaid dresses — What's your fave bridesmaid style? | : @jordanvoth:

Det här är jag nog väldigt nervös över att hur blir våra bilder...! Jag önskar ju att de skulle bli så naturliga som möjligt och att vi är så kära och lyckliga att det är det som strålar fram på bilderna. Jag vill nog att vi ska försöka ha naturliga poseringar och att vi bara leker och fokuserar på varandra medan fotografen tar bilder. Så att situationerna skulle se naturliga ut, dvs. inga fake-skratt eller obekväma pussbilder.

1 kommentar:

  1. Anonym12:59

    Amanda Grönroos tar jätte fina bilder om ni inte har fotograf bokad redan https://www.facebook.com/amandamarinaphotography/?fref=ts

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.