tisdag 13 juni 2017

COUNTDOWN 17 DAYS


Börjar bröllopsstressen krypa in..? Har ni mycket kvar att göra? Börjar ni ha allt klart med bröllopet?

Hmm... Ja! Ja! NEJ! Visst börjar vi ha mycket gjort redan, men känns som att vi hela tiden kommer på mera saker vi måste ännu göra. Denna vecka har vi iaf träff med henne som gör vi kaka och vi får väl lite provsmaka också. Jag har frissa på onsdagen och Jonas ska köpa sin kostym (hoppas han hittar en sådan lätt!). Möjligtvis ska vi också köra till Forsby och föra lite saker dit och kanske göra något där i lokalen?

Men det känns så konstigt när vi inte ännu har betalat allting, dvs. fotografen, catering, blommorna... Så det känns som att det är på hälft ännu, för det känns inte färdigt ifall vi inte har betalat. Men visst kommer ju något säkert att bli till efter bröllopet.

Jag har som tur redan hittat en till klänning till efterfesten, fått fransarna fixade, frissatid till onsdagen och det som jag har kvar är att boka tid till Jonas bonusmamma på ansiktsvård, färga ögonbrynen och sockra benen.

Jag förstår nog dem som får stress sista veckorna före bröllopet... Men vi ska som tur ha lite talko på midsommaren och göra lokalen i ordning, så efter det tror jag att det lättar redan mycket. Just nu känns allting så halvfärdigt...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.