måndag 19 juni 2017

ENJOY WHILE YOU CAN


Jag har försökt njuta av den här sommaren på alla sätt! Vi har suttit på terass, jag har solat, jag har varit ute och gjort saker, jag har klätt mig somrigt och jag har druckit kaffe utomhus i solen. Lösglassen saknas från min sommarens checklist ännu, det är nog ett måste att äta en glassboll nere vid ån. ☀

Det som gör saker lite svårare är det att Jonas är på jobb på vardagarna och jag är ledig hela tiden, så vi måste nog också ta vara på de där fina kvällarna på vardagen, för veckosluten är så få och fort har vi fullt upp med planer de dagar. Men Jonas vill själv också hinna göra saker efter jobbet, och inte bara vara hemma och gå tidigt i säng, så vi har nog hunnit njuta av sommarkvällar tillsammans. Jag väntar bara på den dagen vi kan ligga på stranden tillsammans! Men det är inte så länge kvar till vår första honeymoon så där kommer vi nog att få njuta av varandras sällskap dygnet runt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.