lördag 17 juni 2017

LITE NYTT TILL HONEYMOON


Jag fick sådan lust att gå och leta efter någon snygg långklänning åt mig och ny bikini till vår honeymoon, så jag gick en snabb sväng till H&M och Cubus igår. I H&M hittade jag först den där härliga blå-vita långklänningen som jag blev helt kär i. Den fanns endast i storlek 38 (eller större), så provade den och den satt riktigt bra. Men jag tänkte att jag inte behöver en sådan, så jag köpte inte den. Först när jag kom hem och visade bilder till syrran så började jag ångra att jag inte köpt den, så for pånytt dit med Nea och då hittade jag den i storlek 36 som dessutom satt mycket bättre! Så det var helt klart menat att jag skulle gå tillbaka och köpa den.

Jag köpte också den där gråa klänningen från H&M. Tyckte den var så skön och simpel, just sådan jag velat ha till sommaren. Den är passlig längd och den är bara så otroligt skönt material att den kommer jag nog att använda mycket i sommar. Till sist en bild på min dagens outfit, haha. Den där gröna kjolen har bara blivit lite kort på sidan tycker jag och så blir den så fort lös när man använder den. Tråkigt, men tror nog jag ska kunna använda den ännu i sommar.

I Cubus hittade jag bikini och en kort kjol. Bikinin hade jag sett redan länge på, men nu fick man 3 sommarprodukter och betala för 2, så jag fick ena delen av bikinin gratis. Den är härlig mint-turkosfärg, just min favorit färg och den ser så bra ut när jag redan blivit lite brun. Tycker om pigga färger då när man fått lite färg redan.

Nu får jag nog inte köpa något mera för bröllopet, resten pengar ska gå åt till bröllopet. Men ville ha lite nya saker till vår bröllopsresa också, så nu hittade jag iaf två klänningar, en kjol och en bikini till den resan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.