fredag 8 mars 2013

DROTTNING GYMMET!


Här är jag i dag. Eller så här såg jag ut i dag, då jag gick till skolan. Just nu har jag pyjamas byxor på mig, för kom hem för en stund sedan och det första jag alltid gör när jag kommer hem, är att byta till myskläder. Vem orkar sitta hemma med tighta jeans eller något liknande?

Anyways, jag var en sväng till Ladyline och fick mitt "medlemskapskort" för en vecka! Och om jag tidigare har sagt att Borgås Ladyline är otroligt mysigt och fint ställe, så måste jag säga att efter att jag fick se runt på Vasas Ladyline, så är det nog drottningen över alla andra flickgym! Där finns en massa andra träningssorter än i Borgå, där finns vanlig bastu och infraröd, där finns en pool OCH jag får dessutom gå gratis till solarie! Plus att de har större spinningsal, flera springmattor och en tv där vid mattorna. Ett stort plus det också!

Så jag kommer nog att försöka uttnyttja allt de har att erbjuda under en vecka! Speciellt solarie, för det har jag aldrig provat på och jag börjar vara så blek just nu att jag ser ut som Edward från Twilight.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.