torsdag 7 mars 2013

MOTIVATION SÖKES

Tumblr_mj9d6aszgh1rczg0co1_500_large

Tumblr_mizrzb5e5z1s79vowo1_500_large

Tumblr_mj01o6npdd1s79vafo1_400_large
Bilder: weheartit.com

Har haft lite dåligt med motivation nu igen de senaste dagarna. Har för mycket stress, som tvinnar i mitt huvud och har inte så bra med energi att träna, fast jag vill göra det. Just nu har jag sådan stress att jag inte vill få något gjort alls, utan jag skulle vilja ligga på sängen och se på tv hela dagen och inte behöva tänka på något alls. Hoppas jag snart blir av med den här stressen! Måste börja få saker gjort.

Men fick ett roligt samtal från Ladyline här i Vasa i dag och de vill erbjuda en vecka gratis åt mig! Alltså det kunde inte komma bättre tid! Tror det är just det jag behöver. Att få gå till Ladyline där jag trivs och där de har så mycket träning att välja mellan, så man bara vill gå på allt! Hoppeligen kan jag redan nästa vecka gå där, så skulle jag få tränat ordentligt just före pampas veckan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.