måndag 18 mars 2013

PAMPAS VECKAN!








Nu har Pampas veckan startat och jag kan tänka mig att många börjar sitt festande redan i dag! I morgon är det Syhfilis race, onsdagen Så ska det låta, torsdag Pre Pampas-sitz, fredagen Pampas Nationaldag och lördagen silliz + Hangover party!

Jag har planerat gå till Ollis på onsdagen och kolla Så ska det låta, när Brobyggarna tävlar mot Rockföreningen! Två mycket bra föreningar mot varandra alltså! Sedan på torsdag kväll får vi gäster och på fredag morgon börjar firandet på torget! Efter att jag haft min lektion såklart, så jag börjar lite senare.

Förra Pampasen var nog super och jag hoppas det här året ännu bättre eller åtminstone lika bra! Nästan samma gäng, jell-o shots och beerpong igen och fest hela natten! WOOP!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.