tisdag 12 mars 2013

TJOCKT BREV



Fick ett tjockt brev på posten i dag och där låg de här ursköna benvärmarna jag hade önskat mamma stickar åt mig! Perfekt timing då jag har namnsdag på torsdag! De är så sköna och mysiga, har haft på dem enda sedan jag tog upp brevet. Nu gäller det att börja planera lite outfits med dem, så jag kan visa dem åt alla i skolan också, hihih!

Och en liten uppdatering på min dag annars; hade min första lektion i dag. Jag tyckte det var för mycket kaos, men tydligen är jag helt för självkritisk då läraren tyckte det var mycket bra. Men jag är nöjd att jag klarade det fast jag har flunssa fortfarande. Ligger på soffan nu halvdöd, med lite feber. Jag som aldrig får feber. Eller okej, det är bara typ 37,1 men ändå. Ovanligt för mig. Bläää.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.