tisdag 26 mars 2013

VÅREN KOMMER!


Gaah vad jag känner mig trött i dag. Hade en egen lektion i dag, som gick helt okej och nu är jag hemma en snabb sväng och äter. Ska till "min" skola till klockan 15 och ha en lektion och hoppeligen slutar vi före 17.30, vilket nog står på schemat.

Jag ska skriva min sista lektionsplan för den här praktiken, för i morgon har jag min sista egna lektion och så är praktiken slut! Sedan tar jag påsklov äntligen!

Har lite sjuka muskler från gårdagens träning, men hoppeligen har jag lite energi att träna ännu ikväll. I morgon blir det en lång tågresa hem, så då får jag sitta stilla och försöka göra skoluppgifter.

Men jag älskar det soliga vädret! Ute är det varmt och snön smälter. LJUVLIGT! Om jag bara hade tid, så skulle jag gå ut på en lång promenad. Om ni har möjlighet till det så GÖR DET!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.