torsdag 14 mars 2013

SHOEFREAK?!


Jag har storhandlat i dag! Har spenderat totala 0 euro och för det fick jag 16 tomma skolådor! Woop woop vilket fynd! Nu tänker ni säkert att vad ska jag med 16 tomma skolådor då? Jo, då när jag har lite mindre pengar och inte kan köpa nya skor, så brukar jag gå till butiker och fråga efter tomma skolådor. Sedan lägger jag lådorna i min skohylla och leker att jag nyss köpt nya skor, som fortfarande är i låda.

NÅ NEJ! Skämt såklart! Jag ska ha bildkonst med eleverna nästa vecka och vi ska göra tredimensionella vinterlandskap. Så därför har jag 16 tomma skolådor. Men tänk om jag skulle ha fått 16 par skor för 0euro! Det skulle ha varit något!

1 kommentar:

  1. Nicke18:31

    Skär int dej på paff-kniven sen bara! ;)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.