söndag 10 mars 2013

SPORTKLOCKA JEE!

Bild: google

Läser precis överallt om Melodifestivalen och jag förstår mig inte alls på sådant. Jag är inte alls intresserad av vem som Sverige röstar till Eurovisionen, mycket röster får de ändå där fast de skulle suga. Vilket de ofta gör enligt mig, hahah. Nej, men menar inte vara elak, men jag är lite trött då de flesta statusarna man läser nuförtiden handlar om snö, festande eller Melodifestivalen och Sveriges kandidater. Tydligen händer det ingenting annat här i världen.

Anyways, det var inte det jag skulle skriva om. Jag skulle berätta att jag använt min "nya" Polar sportklocka på gymmet i dag! Fick den av pappa, då han inte behövde den mera och jag har ändå viljat ha en sådan. Det var riktigt intressant att använda den och så där, men jag borde verkligen läsa om hur jag ska använda den och inte bara gissa och trycka på alla knappar. Men jag har aldrig tålamod att läsa om hur saker och ting ska användas, byggas upp etc, utan jag bara börjar använda dem genast!

Måste nog läsa om den lite mera till nästa gång, så jag får lite mera ut ur den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.