torsdag 14 mars 2013

SILVERTRÖJA OCH SILVERSMYCKE




I dag mår jag redan mycket bättre! Snuvan är kvar och halsen är lite sjuk ännu, men huvudet är i alla fall klart! Har varit så sjuk senaste dagarna att jag har sovit helt superbra på nätterna, men igår kväll hade jag så svårt att somna för igår slog sedan nervositeten på när jag skulle ha min andra lektion i dag. Lite sent, då jag inte var nervös kvällen före min första, men då var jag så sjuk att jag inte orkade tänka på det.

Men måste säga att min andra lektion gick strålande! Jag är så nöjd! Dramat gick mycket bra och jag var nog mycket nöjd med lektionen. Härifrån känns det bra att fortsätta!

Hade glömt att jag har det där halssmycket, men jag grävde lite i min låda på morgonen och råkade få syn på det, och tyckte att det skulle passa perfekt till min silvertröja! Hade också lust att fixa mig lite finare i dag än vad jag vanligt fixar mig till skolan. Vad tycks?

3 kommentarer:

  1. Du va fin, as usual :) Kiva smycke!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :P de va de som ja panik köpte sen från Gina när ja sku ha någå ti min svarta kragskjorta ti min kusins dimission :D

      Radera
  2. Aaah okej! :D haha, nåmen bra att det kommer till användning! :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.