söndag 7 juli 2013

DET ÄR JU SOMMAR LIKSOM



Oj oj vad dagarna går snabbt! Har hunnit med en hel del i dag igen! Kom faktiskt på att jag vet inte när jag senast skulle ha haft tid eller lust att fixa mig?!?! Vem vill ens tänka på att fixa håret och sminka sig var eviga dag när det är sommar! Inte jag i alla fall! Natural beauty is the sh*t!

Jag har jobbat, kört ner till Vålax och där har vi simmat, simmat och ännu lite simmat! Dessutom var vi jätte länge ute och paddlade med syrran på någon sorts board! Ljuvligt varmt har det varit och att simma i havet är nog det bästa! Dessutom åt vi supergoda kanelvofflor med jordgubbar och grädde, mums!

På kvällen har vi varit en sväng till Tirmo och äta och sedan lekt lite med flickorna. Jag måste gå på en kort powerwalk ännu när jag kom hem efter alla vofflor och pizzan jag åt i Tirmo! Ohhoh, så var veckoslutet slut och jag måste nog säga att det for otroligt fort. Vänta bara tills nästa veckoslut då vi har helt fullpackat med program!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.