lördag 6 juli 2013

EN SOMMARDAG






Har haft jobb i dag, i morgon igen morgontur, men har ändå hunnit med en hel del i dag! Direkt efter jobbet körde jag ner till syrran till landet och vi har spenderat dagen på stranden. Vi hann sola och simma lite före åskan och när det sedan började ösa ner vatten, så satt vi inne och lekte med barnen och åt god grillmat. Jag fick dessutom höra av en söt liten kille att mina fötter doftar lika som blåbär! Alltså barn är nog så ljuvliga och de kan alltid uppigga med några få ord. Man borde ju typ skriva upp alla roliga och fina saker i en bok, för att sedan ha en egen "Ur barnens mun" -bok.

Jag har haft en mysig och skön dag på landet, nu sitter jag ensam hemma (har endast sällskap av sovande hunden). Snart är det ändå läggdags, bara jag skulle bli trött snart!

Btw, ser ni hur mycket vi liknar varandra på sista bilden? Hahah, inte är vi alltid helt normala!

2 kommentarer:

  1. Vitsit bilderna blev roliga :) Tack för sällskapet under veckoslutet, vi hade skoj!! Nästa veckoslut igen för då blir det puuhamaa se on paras paikka :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Joo de va ett kiva veckoslut ^^ o puuhamaa blir nog bra! :P

      Radera

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.