måndag 15 juli 2013

WHITE DRESS


Igår var vi på konfirmation, så det betyder att det blev en hel del bulla och kaka! Det var ganska intressant i kyrkan, då det har ändrats en hel del sedan jag blev konfirmerad. Det mest komiska var nog när de spelade Swedish house mafia på orgeln! Desssutom är dagens Bibel de får jätte modern jämfört med den jag fick! Där finns bland annat bilder på tatueringar, mycket färg (pärmen är turkosblå gummi) och så finns där en massa information om t.ex. låtar som är inspirerade av bibeln (ozzy osbourne, metallica, Johnny Cash..) och annat liknande.

Jag måste såklart också gå på nattvarden, då jag inte smakat på vinet och brödet senast på min konfirmation. Vi räknade också att om 14 år så får vi med Nicke stå där framme när Melli blir konfirmerad. Fast det är ju nog länge till det, så vem vet vad som hinner förändras tills dess.

4 kommentarer:

  1. Ohh, så härlig klänning!! :) Hoppas din axel/skulder också blir bättre, allti jobbigt med sånt där :/ men vila den fast jag vet du vill träna ^^

    SvaraRadera
    Svar
    1. Juu ska nog försöka få den i skick :) tror ja bjuder mig själv på massage hos Lottas bror :P klänningen köpt ja ju i Vasa på loppis, just då den had kommi in ti Gina Tricot :D sain halvemmalla ;)

      Radera
    2. Det låter skönt! Massage sku sitta fint annars också bara :D Aaah, men söt är den, oikea löytö ^^

      Radera
  2. Så fin klänning du har! Hittade din blogg av en slump när jag hoppa runt på nätet, min pojkvän är ursprunglingen från Vas, gick ett år förra året vid Borgå folkakademi, men nu bor vi ihop här i Helsingfors. Jag är från Sverige men flyttade hit för att arbeta som au pair och blev kvar :D Och fick just veta att jag kommit in på barnträdgårdslärarutbildningen här i Helsingfors. SÅg att du studerar till klasslärare, hur länge har du studerat? :D Skulle vara kul o prata lite med ngn som också studerar inom samma inriktning, vi är påväg till vasa imorrn så skönt med lite omväxkling i vardagen för en stund :)) trevlig kväll / Angeline :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.