måndag 15 juli 2013

SÅ JÄKLA ARG OCH BESVIKEN!


Det här var min outfit på lördag kväll då vi var på 60-års kalas! Det var jätte rolig fest, fast jag och Nicke kom ganska sent dit. Men vi drack gott, sjöng bra snapsvisor (och lejonkungen), drack snaps och skratta och grät turvis! Nu har jag benen fulla med röda myggbett, men jag får skylla på mig själv då jag inte åt lördag-söndag mina vitlökspiller som ska hålla myggorna borta.

Men jag har en annan sak som jag är så jätte arg på! Jag är gråtfärdig och skulle vilja sparka väggen så hårt det går. Jag skulle vilja skrika och gråta och sparka på golvet, så jäkla arg och besviken är jag. Jag har en infektion i högra skuldebladet, vilket resulterar i att jag inte får träna/lyfta i två veckor! Och att jag ska ha Burana-kur nu då i två veckor. Och det kunde ju inte komma i bättre tid, då jag har ju endast två veckor kvar i mitt gym att gå! Så jag kan inte träna de här sista två veckorna där! Gissa om jag är arg och besviken! Kan typ göra endast lite magmuskler och benmuskler, men jag får inte hålla i tyngder, så jag inte anstränger min axel/skulderblad, så det betyder att jag kan knappt göra någon muskelträning alls!


ARGH MURR RÄYH! Undrar hur jag ska klara mig på jobbet, då jag senast i dag redan har lyft en hel del... Jag har nog en jävla bra tur kan man väl säga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.