tisdag 30 juli 2013

WHAT WAS IT AGAIN?

Kommer ni ihåg när jag typ halva juni skrev ett inlägg om vad jag vill hinna med den här sommaren? Nå för att uppfriska ert minne (och mitt), så här kommer de igen en gång:

1. Besöka Högholmen DONE! Och roligt var det!
2. Gå till Puuhamaa med syrrans familj Det har jag också hunnit med, jee!
3. Gå på picknick med vänner Njaa, inte riktigt... Måste hinna!
4. Besöka Åland och hälsa på vänner Det blir inte av alls på sommaren, siktar på hösten!
5. Se soluppgången tillsammans med vänner Kanske nu kommande veckoslut?
6. Vara på Nickes lande Där har vi varit lite i sommar! Kunde såklart vara lite mera...
7. Ha Finnby Open fest Njaa, blir inte riktigt Finnby Open... Men en annan rolig fest ;)
8. Sova i tält Kommer knappast att göra det mera, fast det gör inte så mycket.
9. Ut och äta på terass Kom igen! En av de lättaste punkterna och inte har jag gjort det heller!
10. Gå på bio med vänner Neeehe... Vi får väl se..
11. Se Lurens sommarteater

Japp, så några grejer har jag fått stryka från min lista, men lite har jag kvar att hinna med! Fast skulle kunna tillägga ännu Tallinn, mökki weekend, Tyskland och kräftskiva! Och det är typ färdigt inprickat i kalendern redan!

Man hinner nog med en hel del bara man planerar in allt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.