måndag 29 juli 2013

GRATTIS ÄLSKLING!



I dag fyller Nicke år! Jag kunde inte hålla mig helt tills i dag med hans gåva, så han fick den igår kväll. Som gåva fick han en resa till Tyskland i augusti! Jee! Han blev mycket glad kan jag säga. Vi åker fyra dagar till Tyskland, där vi får bo hos hans faster och vi hinner kanske också besöka hans kusin, som bor nära Frankfurt. Det ska nog bli jätte roligt! Jag har aldrig varit till Tyskland och det är en evighet sedan Nicke varit där sist. Dessutom brukar hans släkt alltid säga då vi träffas att vi borde komma och hälsa på dem, så nu är det bokat och klart!

GRATTIS GRATTIS GRATTIS NICKE! Fast jag måste ju erkänna att hans gåva är riktigt rolig för mig också! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.