tisdag 2 juli 2013

EN DAG MED PRILLAN







Jag har haft en rolig dag med Prillan i Helsingfors i dag! Lite shopping (jeansshorts och en klänning fyndade jag, visar senare), god mat på Vapiano och kaffe hemma hos henne och T-boy. Jag älskar Vapianos mat! Om jag kunde välja så skulle det få finnas rucola överallt! Jag åt en supergod sallad med rucola, parmesanost och jätteräkor stekta i vitlök, chili och rosmarin. Prillan åt en pizza med rucola och parmesanost. Mmm vad gott!

Jag fick också se lilla busungen, Mango, som jag inte har sett på länge! Vi hade också tur med vädret och kunde gå riktigt sommarklädda och äta på terassen! Det var en rolig sightseeing för mig också, när jag är så sällan till Helsingfors.

Tack Prillan för sällskapet och för att du fungerade som min tourguide! Nu vet jag lite mera om Helsingfors igen!

2 kommentarer:

  1. oj nam det ser gott ut!!! Jag vill oxå smaka :)

    Visa visa vad du fynda.. hopi hopi ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vapiano e supergott!!! :) vi kan nångång fara dit o äta ;) fast vi har väl vari dit då vi va ti Tallinn?? :)

      Radera

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.