måndag 1 juli 2013

IT MAKES ME HAPPY


Jag hade håret lite annorlunda på jobbet i dag och jag fick genast mycket mera kommentarer! Det är nog så roligt när andra ger komplimanger och påpekar när man har gjort något extra med sitt hår, eller har nya kläder! Jag brukar själv också ge komplimanger, för jag vet hur bra det känns när någon annan märker såndäna små saker.

Jag fick höra hur söt jag är av en hel del tantor i dag och några arbetskompisar tyckte också om min frisyr. Då tycker jag själv att det här är inte något så extra, men visst är det annorlunda än min vanliga hästsvans eller flätor.

Jag tycker vi alla borde ge mycket mera komplimanger åt varandra! Det är alltid lika roligt att ge en bra känsla åt någon annan och ett litet leende kan också redan vara mycket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.