torsdag 4 juli 2013

EN NY KÄRLEK I SKÅPET


Jag var en sväng till H&M igår efter mitt besök hos syrran. Det här var den klänningen jag provade på i Helsingfors med Prillan, men den satt inte alls bra i ryggen då. Det blev och störa mig, då jag tyckte så mycket om klänningen, så jag bestämde mig för att gå och se om Borgås H&M har kvar den. Och de hade kvar några i storlek 38, men det var ju storlek 38 jag provade på då i Helsingfors och den hängde där bak. Men jag ville så jätte gärna ha den, så jag fixade de där banden spänt och så att de inte hängde mera och kunde köpa storlek 38! JEE!

Jag köpte också lite sommarkläder åt Melli och Alli fick också lite smått från H&M. Nu får plånboken vila en stund.

P.S. Blev ingen pilates, heh. Är fortfarande helt slö fast jag steg upp för en timme sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.