måndag 11 augusti 2014

BLÅVIT KLÄNNING



Ikväll träffade jag mina arbetskamrater i Paahtimo och vi firade kockens födelsedag. Vi satt där en stund och så var vi och äta till nepaliska restaurangen och så gick vi tillbaka till Paahtimo en stund. Det var min första gång jag åt nepalisk mat och blev positivt överraskad över hur gott det var, fast jag åt endast en förrätt. Nästa gång ska jag äta lite mera och smaka på något annat!

Det var roligt att sitta kväll en stund med arbetskamraterna, fast jag hade först tänkt ha en lugn filmkväll hemma. Men det är alltid roligare att ha sällskap och fast de andra drack och jag höll mig till alkoholfritt, så var det riktigt kul. Skönt att få njuta av ledighet ännu i morgon! Känns riktigt avslappnande med tre dagars ledighet.

Nu är det läggdags ändå fast jag är ledig i morgon. Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.