onsdag 13 augusti 2014

MY WEDNESDAY

 Hunden vaktar min telefon när den är i laddning. Lilla sötnosen ska nog alltid ligga på alla mina saker, thihi.

Har spenderat den här dagen helt för mig själv och ärligt sagt så har det varit skönt att vara ensam! Sov länge på morgonen, åt frukost, körde till Konstfabriken och shoppade lite och så körde jag runt till några andra affärer också. Gick en sväng till gymmet och tränade ensam men effektivt i lite på en halv timme och så kom jag hem.


Jag har alltså haft en riktigt mysig dag för mig själv (bästa sällskapet som finns ju! ;P ). Den här gången var jag ute och shoppade efter nödvändigheter, dvs. massvis med nya underkläder och äntligen de där träningshanskarna jag pratat om så länge! I Cubus hittade jag en hel hög med fina och snygga underkläder på rea och där hittade jag också de här springbyxorna på rea, och ÄNTLIGEN har jag ett par springbyxor som har en ficka med dragked! Har letat efter sådana en god stund nu. Borde inte egentligen ha köpt ett par nya springbyxor (IGEN), men när de här hade dragked så tillät jag mig själv att köpa dem. Dessutom är de gråa och har velat ha gråa springbyxor i evigheter!

Träningshanskarna hittade jag i Topsport för ett riktigt bra pris, och fast de hade endast tråkiga svarta så nöjde jag mig med dem. Skulle egentligen ha velat ha ett par hanskar i chockrosa, men såklart hittar jag inte sådana i butikerna. Borde typ beställa från nätet, men vet hur dåligt det slutar ifall jag börjar nätshoppa.

Så här spenderade jag min lediga dag helt för mig själv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.