fredag 22 augusti 2014

HOT & NOT

HOT

Maxiklänningar har varit så heta den här sommaren och har sett av dem överallt! Det finns fina maxiklänningar som är lite festligare, men så har också de där basic bomulls maxiklänningarna också blivit jätte pop. Själv har jag endast en maxiklänning, men har nog haft som plan att köpa en till den här sommaren men det har inte blivit av. Men kanske jag hittar en när reorna börjar igen! Skulle vilja ha en lite mera basic, som den där från Gina Tricot. Har en som är lite festligare så en lite mera vardaglig skulle vara bra att ha!


NOT

Något som jag inte har fallit för i sommar (i alla fall ännu..) är de har sandalerna som blivit mode igen. Alltså jag tänker bara på de där billiga plastsandalerna jag hade när jag var barn. Visst är de sköna och enkla att dra på, men förstår nog inte hur någon kan tycka de är så snygga att man kan matcha dem med en fin klänning. Tycker inte de är superfula, men de är nog inte alls min stil och tror inte jag heller kommer att börja gilla den stilen. Inte i min smak alls.

2 kommentarer:

  1. ha helt missa att domdär skorna sku vara mode :D marcus har ju såna ti gå ti utevessan skor :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Just nu ser man mest av dom på någå modebloggares sidor... :D men jooo just den bilden har ja av skorna! Pappa hade o såna då när ja va liten :D

      Radera

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.