fredag 8 augusti 2014

HEJ

Har inte hunnit blogga på några dagar, mest på grund av det att jag har varit på jobb och inte hunnit med något annat. Onsdagen jobbade jag 13h och igår från klockan två till halv elva på kvällen, och före det hade vi ett möte på jobbet. Så mina senaste dagar har gått på jobbet.

I dag hade jag en riktigt underligt kort dag, endast från klockan elva till fyra, så har hunnit slöa lite hemma och så tränade vi duktigt med Lotta en timme. Vi tränade utomhus igen och det var nog en effektiv träning vi gjorde ikväll! Härligt att träna utomhus!

Kan berätta att jag har ett toppen veckoslut framför mig; jag är ledig lördag, söndag och måndag och vi ska tälta i Isnäs i morgon med flickorna! Ett lite ovanligt flickgäng, men faktiskt så är de alla mina bästa vänner. Ni får se och höra om det mera i morgon. Lovar att ta bilder på mitt veckoslut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.