måndag 11 augusti 2014

OOTD


I dag har jag varit ledig och ändå gjort ingenting. Men det har varit riktigt skönt ändå. Har läst lite bloggar, ätit frukost i lugn och ro och bara tagit det lugnt. Ibland behövs det dagar då man inte gör någonting extra och behöver inte stirra på klockan hela tiden och hålla koll på tiden.

Nu ska jag iväg till gymmet med Nise, för träna behöver jag ändå göra i dag fast det är min lediga dag. Jag ska försöka träna riktigt ordentligt nu den här veckan, när det har blivit så lite tränat de senaste veckorna. Det blir ofta så för mig på sommaren att träningen minskar vid något skede och så har jag så mycket annat att göra. Men jag vill ändå försöka klämma in några pass i veckan, för att det märks nog genast på min kropp om jag inte gör någonting.

Fast visst är det härligt att bara njuta av sommaren!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.