onsdag 27 augusti 2014

MY DAY IN HELSINKI








Har träffat Prillan och Märsky i Helsingfors i dag och vi åt lunch på Kiila. Där får man allt från sallader till olika varmrätter. Efter lunchen tvinnade vi lite runt i butiker för jag behövde en ny plånbok, eller har behövt en ny ganska länge redan men glömmer alltid bort det. Hittade till sist en riktigt fin och bra från Kappahl, fast den var svart och egentligen ville jag ha någon färgglad, men jag hittar ingen jag är helt nöjd med så den här fick duga.

Jag och Prillan hade fått inbjudan till Vero Modas VIP öppning ikväll i Kampen. Lite hamnade vi köa, för vi var ju inte de enda som hade fått inbjudan dit. Jag köpte gråa halsduken där och så fick jag en goodiebag på köpet. Vero Moda tygväskan, pastellgrönt nagellack, pink läppglans och deodorant. Där fick man plocka godis åt sig och så bjöd de på skumppa och öl. Vi träffade också BB Johanna där, hehe och såklart ville vi ta bild med henne. Jag såg henne på måndagen i Kampen också, så tyckte att nu måste vi ju ta en bild. En suddig bild blev det.... Vi blev också fotade ytterom Vero Moda och fick ta bilden hem. Den ska absolut på mitt kylskåp sedan ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.