söndag 31 augusti 2014

DAYS GO BY SO FAST

Har inte haft så mycket att blogga om de senaste dagarna. Jobbade hårt torsdag och fredag och kvällarna blev mycket sena för mig. Lördagen jobbade jag lite på dagen och så behövdes jag på kvällen igen och efter det firade vi alla arbetskamrater tillsammans att sommaren är slut och sommarjobbet lika så! Nu är Johans stängt och lördagen var vår sista arbetsdag där. Jätte ledsamt är det för jag har trivats så bra och det har varit bästa sommarjobbet någonsin! Jag har fått många nya, kära vänner och jag har fått mycket härliga minnen och lärt mig mycket nytt. Har vuxit som människa den här sommaren och det har verkligen varit en sommar full med förändringar i mitt liv.

Vi firade sista gången som arbetskamrater, men knappast ändå sista gången vi festade tillsammans. I dag gick vi alla en sväng ännu till Johans för att städa och för att sista gången träffas där. Med ett stort leende gick jag ut ur portarna och kommer aldrig att glömma allt vi varit med om där den här sommaren.

Hahaha såg den här bilden på instagram och tycker den är så klockren! Hahah jag måste absolut göra det här citatet till en tavla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.