söndag 7 december 2014

BIKINI BODY


Kääks! Bara 14 dagar kvar så åker vi till Thailand med Prillan! Jag gick igenom lite kläder igår som jag skulle kunna tänka mig att packa med mig och så provade jag några bikinis. Märkte nog då att jag är inte helt nöjd med min bikinikropp ännu. Känner mig inte helt 100% bekväm i bikini ännu, så får kämpa de här sista två veckorna med träningen och hälsosam mat. Får se hur det ska gå när vi har så ofta något gott i kafferummet på jobbet, hahah.

Men den här veckan har jag varit ut och gå fem gånger och springa en gång, så det är ändå bra! Jag har också kollat i youtube på olika träningsklipp och där finns nog faktiskt massor att välja mellan! Har provat några bikinibody workouts och några andra, och jag tänker fortsätta jumppa lite här hemma ännu de här två veckorna.

Jag tror nog också att vi försöker röra på oss där i Thailand med Prillan, då vi packar med oss springskor. Kanske vi är duktiga och går ut och springer någon morgon eller så går vi på seightseeing. Vill ju inte se ut som en stor blek val på stranden, haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.