torsdag 11 december 2014

JUL I MITT LILLA HUS






Lite julpynt har jag i min lilla lägenhet, men jag är inte så värst julpynt-människa om man kan säga så. För mig räcker något smått. Nu fick jag av mofa massvis med olika röda dukar, så några av dem har jag lagt fram. Annars tycker jag det är mysigast med mycket ljus. En lykta har jag också på balkongen, som jag tänder på kvällarna ibland. Stjärnan och tomtarna har jag fått till gåva och bollarna köpte jag faktiskt själv här en tid sedan.

Det här räcker för mig i år. Funderade nog om jag borde ta in en liten julgran, men tycker det är onödigt då jag inte ens är hemma på julen i år. Skippar alla julblommor och sådant. Men mamma har nog lagat lite lådor, så en liten julmiddag tänker jag ha för mig själv nästa vecka. Julmat är ju ändå så gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.