lördag 6 december 2014

FRÅN SINGAPORE

Mamma och Thomas kom hem från Singapore igår och de kom och hälsa på mig och hämta hem Faldo från mig. Med sig hade mamma en Victoria's Secret kass och jag blev överlycklig när jag såg den! Hade önskat att hon köper något från VS ifall de råkar se en sådan butik.

Inne i kassen fanns en Victoria's Secret bodylotion, Forever Pink, som doftade såklart härligt och något som jag hade hoppats på att hon köper. Jag ÄLSKAR VS bodylotions för de doftar gudomligt gott och huden blir så mjuk och len! Det här är redan fjärde sorten jag har provat på.

Det andra som fanns i kassen var choklad cocktails från VS. Hihih, mamma tyckte det var så mig att hon måste köpa det åt mig. Flickiga cocktails och choklad = japp, that's me!


Det var inte det enda som mamma och Thomas kom hem med från Singapore; de hade ringar på fingrarna! De har förlovat sig och jag är så överlycklig för mammas skull! Egentligen lite förväntat att det skulle hända småningom, men ändå en stor överraskning. Min glädje för mamma är obeskrivlig och jag blir helt tårögd när jag tänker på hur lycklig jag är för hennes skull och hon är så värd det här! Hoppas det blir bröllop snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.