måndag 7 december 2015

HANNA 24ÅR KRYSSNING


På veckoslutet var på min födelsedagskryssning med ett supergäng! Såklart glömde jag fota och har endast de här två bilderna från fredagen, haha. Vi hade en pojkhytt och en flickhytt, fast visst blev det lite omblandat till sist. Jag fick lära känna en helt ny kille och återvinna en gammal vänskap. Fredagen gungade båten otroligt mycket, men sjösjuk blev jag först sedan när jag skulle ligga i sängen och sova. Det var roligt att ibland kändes det som om jag skulle ha gått i luften när det gungade så hårt!

På fredagen åt vi på buffén och mums vad det var gott! Julmat bjöd de på och fiskbordet var helt klart min favorit. Efterrätterna var inget vidare, men ostbordet passade bra åt mig som efterrätt.

Lördagen blev det lite shopping i Stockholm och jag fyndade två par skor och en tjock och skön halsduk. Lördagkväll blev det mera dans på dansgolvet och det var roligt när det såg ut som om vi alla skulle ha dansat tillsammans när båten gungade och alla gick åt samma håll, haha! Personalen på Silja sjöng Paljon Onnea åt mig när bordskamraterna skvallrade om min födelsedag och julgubben gav en godis åt mig.

Överlag en helt toppen kryssning igen en gång och fast det gungade otroligt mycket så lät vi inte det störa vår fiilis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.